Dienst werkt niet naar behoren - rathoportaal.nl

Groot incident RathoPortaal
2023-08-20 08:00 CEST · 5 dagen, 2 uren, 17 minuten, 5 seconden

Update

Opgelost

Beste Gebruiker,

Afgelopen week hebben we een melding gestuurd over een storing met het RathoPortaal.
Via deze weg melden we dat deze storing weer voorbij is en het inloggen weer voor iedereen werkt.

augustus 25, 2023 · 10:16 CEST
Updaten

Beste Gebruiker,

De vooruitzichten zien er goed uit. De wijzigingen van gisteravond hebben de inlogproblemen met het RathoPortaal zo goed als opgelost. Mochten er toch nog problemen zijn verwijder dan eerst de cookies. Op de volgende pagina zijn instructies terug te vinden: http://cookiesverwijderen.rathoportaal.nl/

Eind van de dag plaatsen we de volgende update en bekijken we of we dit probleem kunnen afsluiten.

augustus 24, 2023 · 12:48 CEST
Toezicht

Beste Gebruiker,

Wij hebben gisteravond een update uitgevoerd op het RathoPortaal. Met deze update zouden de inlogproblemen verholpen moeten zijn. Wel kan het zijn dat er eenmalig nog een melding verschijnt of kort zichtbaar is. We monitoren de situatie nauwlettend. De volgende update plaatsen we uiterlijk aan het einde van de werkdag.

augustus 24, 2023 · 10:05 CEST
Wordt onderzocht

Beste gebruiker,

Onze dienst het RathoPortaal werkt niet zoals het zou moeten. Via deze weg willen we u informeren over de voortgang.

Het RathoPortaal wordt door onze educatieve klanten gebruikt als startpagina voor hun dagelijkse werk.

Wat werkt niet?
Bij het opstarten of inloggen op het RathoPortaal ziet u een grote uil in het beeld en daaronder de melding:

Oeps
Er is iets mis gegaan. De applicatie moet opnieuw worden geladen

Of in het Engels:
OOPS
An error has occurred. This application must be reloaded.

Wat kunt u doen om het probleem op te lossen?
Op dit moment zijn we nog op zoek naar een definitieve oplossing van het probleem. Sommige gebruikers hebben succes met het verwijderen van de cookies en daarna herstarten van het systeem. Helaas zien we dat dit niet altijd werkt, mocht dit het geval zijn dan kunt op dit moment verder niets zelf doen om het probleem op te lossen.

Wanneer verwachten we dat alles weer up and running is?
Wij zijn druk bezig om het probleem aan onze kant op te lossen. Morgen zullen we opnieuw een update plaatsen.

Team Ratho.

augustus 23, 2023 · 14:06 CEST

← Terug