Dienst werkt niet naar behoren

Klein incident Microsoft 365
2023-04-19 11:37 CEST · 1 uur, 10 minuten, 2 seconden

Update

Opgelost

Beste gebruiker,

Via dit bericht weg laten we weten dat de storing waarover we eerder berichtgeving stuurden is opgelost. Jij kunt de dienst weer gebruiken.

Microsoft heeft een aanpassing gedaan in de infrastructuur waardoor het nu weer goed werkt.

Groet,
Team Ratho

april 19, 2023 · 12:46 CEST
Wordt onderzocht
Microsoft heeft het probleem ondertussen erkent en er een storingsnummer aan gehangen. Ze zijn op dit moment bezig om de storing te analyseren om zo de oorzaak te achterhalen.
  Some users may be intermittently unable to view or access Microsoft 365 apps in Office.com
  OO543465, Last updated: April 19, 2023 11:46 AM
  Estimated start time: April 19, 2023 10:28 AM
Title: Some users may be intermittently unable to view or access Microsoft 365 apps in Office.com
User impact: Users may be intermittently unable to view or access Microsoft 365 apps in Office.com.
More info: Users may see unexpectedly see a banner "New to Microsoft 365? This is your Microsoft 365 homepage" and are unable to see assigned Microsoft 365 apps.
Current status: We're analyzing service telemetry to determine the source of impact and develop a mitigation plan.
Scope of impact: Impact is specific to some users who are served through the affected infrastructure.
april 19, 2023 · 11:58 CEST
Probleem

Beste gebruiker,

Op dit moment ervaart Microsoft een storing, waardoor je geen gebruik kan maken van de dienst(en) zoals je dat gewend bent. Het gaat om de volgende:

  • Microsoft 365 Web Apps zoals Outlook, Teams, Onedrive, etc.

Het kan zijn dat je deze dienst niet gebruikt. In dat geval kan je deze update negeren.

Wat werkt niet?

De webapps van Microsoft hebben op dit moment problemen met het laden van de pagina.

Wat moet je doen?

Probeer de pagina te verversen, dan werkt het vaak wel, anders heb even geduld en probeer het later nogmaals.

Wanneer verwachten wij dat alles weer up-and-running is?

Microsoft is druk bezig met het probleem op te lossen. Op www.ratho.nl/status communiceren we updates.

Stuur dit bericht door

We willen je vragen dit bericht door te sturen naar jouw eigen team(s) en/of collega(’s) die ook hinder kunnen ondervinden.


Groet,
Team Ratho

april 19, 2023 · 11:37 CEST

← Terug