Dienst werkt niet naar behoren
Update
Beste gebruiker,
Via dit bericht weg laten we weten dat de storing waarover we eerder berichtgeving stuurden is opgelost door de leverancier. Jij kunt de dienst weer gebruiken.
Groet,
Team Ratho
Beste gebruiker,
Op dit moment ervaren wij een storing, waardoor je geen gebruik kan maken van de dienst(en) zoals je dat gewend bent. Het gaat om de volgende:
- Cloud printing via Printix
Met deze dienst kan via een app op de telefoon geprint worden of prints vrijgegeven worden.
Het kan zijn dat je deze dienst niet gebruikt. In dat geval kan je deze update negeren.
Wat werkt niet?
Het vrijgeven van documenten werkt niet, er verschijnt een rode balk met een 500 error.
Wat moet je doen?
Op dit moment is de leverancier bezig dit probleem te verhelpen.
Wanneer verwachten wij dat alles weer up-and-running is?
De leverancier doet er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Op www.ratho.nl/status communiceren we updates.
Stuur dit bericht door
We willen je vragen dit bericht door te sturen naar jouw eigen team(s) en/of collega(’s) die ook hinder kunnen ondervinden.
Groet,
Team Ratho
← Terug