Ratho telefonisch niet bereikbaar
Update
Beste gebruiker,
Enkele minuten na het melden van de storing was de Ratho helpdesk weer telefonisch bereikbaar. De telefoonlijn is inmiddels weer een half uur stabiel. Daarom sluiten we de melding.
Excuus voor de overlast
Met vriendelijke groet,
Team Ratho
Beste gebruiker,
Op dit moment ervaren wij een storing, waardoor je geen gebruik kan maken van de dienst(en) zoals je dat gewend bent. Het gaat om de volgende:
- Ratho Helpdesk (telefonische bereikbaarheid)
We hebben contact met onze leverancier en zij zijn bezig om de storing te verhelpen. Je kunt je verzoeken wel gewoon mailen naar helpdesk@ratho.nl
Spoed? Geef dit dan aan in je e-mailonderwerp door te beginnen met: SPOED [het onderwerp waarover het gaat].
Een helpdesk collega zal je verzoek met hoge prioriteit oppakken.
Wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Op www.ratho.nl/ status communiceren we updates.
Stuur dit bericht door
We willen je vragen dit bericht door te sturen naar jouw eigen team(s) en/of collega(’s) die ook hinder kunnen ondervinden.
Groet,
Team Ratho
← Terug