Dienst werkt niet naar behoren
Update
Microsoft heeft wederom een update vrijgegeven, ditmaal met de bevestiging dat alle diensten nu volledig zijn hersteld.
Wij zullen dit incident hiermee afsluiten.
Bij vragen kunt u contact opnemen met onze helpdesk via e-mail of telefoon.
Microsoft heeft een nieuwe update geplaatst waarin ze aangegeven de oorzaak van de storing te hebben gevonden. De storing is veroorzaakt door een wijziging in het cloud platform die zij eerder deze week hebben uitgevoerd. De wijziging is ongedaan gemaakt en de eerste signalen van herstel zijn zichtbaar.
Ook wij krijgen de eerste signalen van herstel binnen, toch kan het zijn dat het nog niet bij iedereen naar behoren werkt. Het is wachten op de bevestiging vanuit Microsoft dat de storing volledig is opgelost.
Zodra er meer nieuws is zullen wij jullie hiervan op de hoogte brengen.
Beste gebruiker,
Helaas duurt de storing bij onderstaande dienst(en) langer dan verwacht.
- Microsoft 365
- RathoPortaal (Inloggen middels SSO)
Om 11:00 uur plaatsen wij een volgende update om jullie te informeren over de storing bij Microsoft.
Microsoft heeft zelf informatie over deze storing gepubliceerd welke terug te vinden is op:
https://status.office.com/
Groet,
Team Ratho
Beste gebruiker,
Op dit moment ervaren wij een storing, waardoor je geen gebruik kan maken van de dienst(en) zoals je dat gewend bent. Het gaat om de volgende:
Inloggen bij Microsoft 365 diensten werkt niet/werkt niet goed of logt je uit.
Wij zijn aan het onderzoeken wat wij hier aan kunnen doen.
Het is niet nodig om deze storing bij onze helpdesk te melden.
Het kan zijn dat je deze dienst niet gebruikt. In dat geval kan je deze update negeren.
Wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Via dit soort emails en via www.ratho.nl/status communiceren we updates.
Stuur dit bericht door
We willen je vragen dit bericht door te sturen naar jouw eigen team(s) en/of collega(’s) die ook hinder kunnen ondervinden.
Groet,
Team Ratho
← Terug