Dienst werkt niet naar behoren
Update
We hebben een bericht ontvangen van Gamma dat het probleem opgelost is. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen kan je altijd contact opnemen met onze helpdesk op het volgende nummer: 040 237 0426.
We hebben contact opgenomen met Gamma, het probleem is bij hun bekend en ze hebben een werkende oplossing toegepast. We zijn momenteel nog aan het wachten op een bevestiging. Zodra dit binnen is zullen wij een update versturen.
Beste gebruiker,
Op dit moment ervaren wij een storing, waardoor je geen gebruik kan maken van de dienst(en) zoals je dat gewend bent. Het gaat om de volgende:
[Helpdeskmedewerker: Maak een keuze uit onderstaande:]
- VoIP-telefonie
Binnen Gamma ondervinden we momenteel problemen met de wachtrijen (mijn Gntel). Het lijkt erop dat de accounts als inactief worden weergegeven, terwijl de telefonieaccounts wel actief zijn. Hierdoor is het momenteel niet mogelijk om mensen in of uit de wachtrij te plaatsen.
Het kan zijn dat je deze dienst niet gebruikt. In dat geval kan je deze update negeren.
Wat werkt niet?
Problemen met de mensen uit en in de wachtrij te klikken
Wat moet je doen?
Er is geen workaround mogelijk
Wanneer verwachten wij dat alles weer up-and-running is?
Wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Voor 9-1-2025 9:15 komen we met een nieuwe update. Op www.ratho.nl/status communiceren we altijd alle updates.
Stuur dit bericht door
We willen je vragen dit bericht door te sturen naar jouw eigen team(s) en/of collega(’s) die ook hinder kunnen ondervinden.
Groet,
Team Ratho
← Terug