PRoblemen bij Microsoft 365 (outlook en Sharepoint)
Update
Microsoft geeft aan dat de servers weer naar behoren functioneren. Het probleem is aangeduid als zijnde opgelost
Microsoft heeft nog steeds problemen met hun omgeving. Ze geven niet aan wanneer deze zijn opgelost, problemen op dit moment kunnen varieren
Microsoft is nog bezig met het oplossen van de problemen die vanmorgen zijn ontstaan, ze geven geen exacte oplostijd aan op dit moment
Update vanuit Microsoft,
Het probleem zit in de infrastructuur van MS, ze zijn druk bezig de oorzaak te vinden
Beste gebruiker,
Op dit moment ervaren wij een storing, waardoor je geen gebruik kan maken van de dienst(en) zoals je dat gewend bent. Het gaat om de volgende:
- Microsoft 365
- Zeedrive (Mapping tool voor OneDrive en SharePoint)
Bij Microsoft hebben op dit moment 2 onderdelen last van een storing. Outlook en Sharepoint. Dit houdt in dat mail en bestanden niet of moeilijk toegankelijk zijn. ( zeedrive is hier ook afhankelijk van)
Het kan zijn dat je deze dienst niet gebruikt. In dat geval kan je deze update negeren.
Wat werkt niet?
Binnen Outlook en Sharepoint ervaart u verbindingsproblemen waardoor mail en bestanden niet of moeilijk toegankelijk zijn
Wat moet je doen?
Er is op dit moment nog geen work-around
Wanneer verwachten wij dat alles weer up-and-running is?
Wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Voor [ 25-11 / 12:00u] komen we met een nieuwe update. Op www.ratho.nl/status communiceren we altijd alle updates.
Stuur dit bericht door
We willen je vragen dit bericht door te sturen naar jouw eigen team(s) en/of collega(’s) die ook hinder kunnen ondervinden.
Groet,
Team Ratho
← Terug