PRoblemen bij Microsoft 365 (outlook en Sharepoint)

Klein incident Microsoft 365 Zeedrive
2024-11-25 10:23 CET · 1 dag, 4 uren, 2 minuten, 22 seconden

Update

Opgelost

Microsoft geeft aan dat de servers weer naar behoren functioneren. Het probleem is aangeduid als zijnde opgelost

november 26, 2024 · 14:24 CET
Wordt onderzocht

Microsoft heeft nog steeds problemen met hun omgeving. Ze geven niet aan wanneer deze zijn opgelost, problemen op dit moment kunnen varieren

november 26, 2024 · 07:43 CET
Wordt onderzocht

Microsoft is nog bezig met het oplossen van de problemen die vanmorgen zijn ontstaan, ze geven geen exacte oplostijd aan op dit moment

november 25, 2024 · 13:53 CET
Wordt onderzocht

Update vanuit Microsoft,

Het probleem zit in de infrastructuur van MS, ze zijn druk bezig de oorzaak te vinden

november 25, 2024 · 12:04 CET
Probleem

Beste gebruiker,

Op dit moment ervaren wij een storing, waardoor je geen gebruik kan maken van de dienst(en) zoals je dat gewend bent. Het gaat om de volgende:

  • Microsoft 365
  • Zeedrive (Mapping tool voor OneDrive en SharePoint)

Bij Microsoft hebben op dit moment 2 onderdelen last van een storing. Outlook en Sharepoint. Dit houdt in dat mail en bestanden niet of moeilijk toegankelijk zijn. ( zeedrive is hier ook afhankelijk van)

Het kan zijn dat je deze dienst niet gebruikt. In dat geval kan je deze update negeren.

Wat werkt niet?

Binnen Outlook en Sharepoint ervaart u verbindingsproblemen waardoor mail en bestanden niet of moeilijk toegankelijk zijn

Wat moet je doen?

Er is op dit moment nog geen work-around

Wanneer verwachten wij dat alles weer up-and-running is?

Wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Voor [ 25-11 / 12:00u] komen we met een nieuwe update. Op www.ratho.nl/status communiceren we altijd alle updates.

Stuur dit bericht door

We willen je vragen dit bericht door te sturen naar jouw eigen team(s) en/of collega(’s) die ook hinder kunnen ondervinden.


Groet,
Team Ratho

november 25, 2024 · 10:23 CET

← Terug